Saturday, November 23, 2013

anlatimli orguler pinterestte

Merhaba degerli site takipçilerimiz. Yogun istek üzerine sizlere bugün anlatimli orguler pinterestte makalesini paylasmaya karar verdik.


Uzun zamandır anlatmalı bir post hazırlamamıştım. Yoğun istek üzerine bu güzel bahar sabahında peçete transferini anlatmaya çalışacağım:)






anlatimli orguler pinterestte 1




Gerekli malzemeler, yukarıda da görüldüğü üzere boyanmış bir obje (ben enamel boya ile ponponlayarak boyadığım cam süt şişesini kullandım), dekupaj tutkalı (royal coat), peçete ve temiz bir fırça.




anlatimli orguler pinterestte 2

Önce peçeteyi en ince katına kadar ayırıyoruz. Ben peçeteyi yapıştırma işine başlamadan önce zemine yoğun olmamak kaydıyla dekupaj tutkalından sürüyorum biraz. Böylece peçeteyi kaydırmadan istediğim yere sabitlemiş oluyorum.




anlatimli orguler pinterestte 3

Sonra içten dışa doğru peçeteyi yapıştırıyoruz. Hava kabarcıklarının olmamasına ve peçetenin buruşmamasına dikkat ediyoruz. Peçete çok ince olduğu için ıslanınca yırtılma riski artıyor. O yüzden çok dikkatli yapmak gerekiyor bu işlemi.




anlatimli orguler pinterestte 4


Dekupaj tutkalının ilk katı kuruduktan sonra bir kat daha sürüyoruz. O da kuruduktan sonra 4-5 kat vernikliyoruz. Ben sprey vernikleri tercih ediyorum. Çünkü döndüre döndüre bi sağdan bi solda, alttan, üsten, verevine her tarafı verniklenmiş oluyor:))) 




anlatimli orguler pinterestte 5

Boy boy süt şişelerim mutfağımı süslüyor artık:)) İki tane peçete transferi süs şişesinin  yanına bir de kırmızı üstü puantiyeli yaptım. Çok şirin oldular:)) 




anlatimli orguler pinterestte 6




Bu konu ile alakali daha detayli bilgi inceleyebileceginiz onerdigimiz bir web sayfasi : kastamonu kişlik tarhanayapimi

No comments:

Post a Comment