Tuesday, November 5, 2013

Max Factor Colour Elıxır Pen Stıck..


Herkese Günaydın


Max Factor Pen Stickleri çok sevdim. Şu yazımda ilk aldığım renginden bahsetmiştim. Geçenlerde Watsons Mobil uygulama kullanıcılarına bu üründe %40 indirim hakkı sağladı. Hemen değerlendirdim. Aslında tüm renkleri güzel koyu kahve dışında her rengini alabilirim fakat benim gittiğim şubede 2-3 tane kalmıştı ve benim aldığım dışındakiler açılıp sürülüp kapatılmıştı. Aklımda olan bir renk olduğundan bunu alıp mutlu mesut çıktım:)


max factor colour elixir pen stick 1


PRINCESS ROSE






Bu ürün ile yaptığım makyajı Instagramda paylaşmıştım. Şimdi sizlerle de paylaşıyorum. Koyu göz makyajları ile harika duruyor.






max factor colour elixir pen stick 2



HERKESE GÜZEL BİR GÜN DİLİYORUM :))







No comments:

Post a Comment