Thursday, April 24, 2014

Elma Pogaca





elma pogaca 1



elma pogaca 2
 Merhaba Arkadaslar cok aktiv deyilim ama yinede sizleride unutmus deyilim :)

denemek istedigim cokdaha tariflerim var ama malum diyet yapiyorum zamanimda cok kisitli artik.

Yinede kolay ve güzel bir tarifi sizlerle paylasmak istedim. Elma görüntüsüyle cok daha lezzetli olduklarini söyleyebilirim :) aslinda bu tarifi her pogaca tarifiyle yapabilirsiniz, ben size verecegim tarif arkadasim Kamilenin bizimle paylastigi tarif olacaktir.

Quarkli (labne peyniri) hamur

Bir cesit hamur´dan degisik hamur isleri yapabilmeniz icin bir tarif,

ister pufedik pufedik, yumusacik pogaca yapin, ister pizza

ister pide.... isterseniz ayni günde hepsini,



malzemeler:

-1 s.b. (200 ml) siviyag

-2 s.b. süt

-250g Speisequark (Labne peyniri)(alternatif olarak 1 s.b. süzme yogurt veya kullanabilirsiniz)

-1p. kabartma tozu

-1p. yasmaya

-1,5 y.k. seker

-1 y.k. tuz

-aldigi kadar un (yaklasik yarim kilo)

 


üzerine: yumurta sarisi  nane yapraklari tuzlu cubur :)




Tüm malzemeleri karistirarak ele yapismayacak bir hamur yogurun.. Hamurdan bir parca koparıp icine peynir koyup kapatalım ve kapattigimiz yer altta kalacak sekilde muffin kaliplarina dizelim.Cubuk ortadan bölüp pogacanın tam ortasından dibe gelecek sekilde batıralım.Yumurta sarisi sürelim.Nane yapraklarini yerlestirip. mayalanmasini bekleyelim sonrada önceden isinmis firinda 180derecede pisirelim.

Tarifi deyilde bu elme sekillerini arkadasim Hünerli ellerde gördüm kendisine cok tsk.ediyorum.


elma pogaca 3



elma pogaca 4


No comments:

Post a Comment